Referencje

 

Kluczowe prace wykonywane przez firmę Mieszczak Automatyka S.C. od momentu powstania w marcu 2001 roku. :

 

  • Daimler Benz Vitoria dla firmy Eisenmann:
    • opracowanie funkcji standardowych i interfejsu do wizualizacji dla systemu przenośników, oraz przygotowanie i uruchomienie części oprogramowania dla nowej lakierni (03.2001 – 11.2001).

 

  • Hyundai Ulsan dla firmy Wetron:
    • przygotowanie i uruchomienie kompletnego systemu przenośników oraz wizualizacji dla linii Painted Body Storage (12.2001 – 04.2002).

 

  • GM Thailand dla firmy Wetron/Eisenmann:
    • przygotowanie i uruchomienie oprogramowania do drugiego etapu rozbudowy dla systemu przenośników w lakieni oraz kompletnej nowej linii systemu przenośników w Body Shop (05.2002 – 11.2002).

 

  • Hyundai Madras dla firmy Wetron:
    • wsparcie techniczne dla firmy SKAFT przy rozbudowie lakierni, uruchamianie nowej linii produkcyjnej (02.2003 – 03.2003).

 

  • Opel Gliwice dla firmy GM Poland:
    • przeróbki systemu przenośników związane z przyspieszaniem linii produkcyjnej. Przeróbka BDC umożliwiająca składowanie skidów w magazynie karoserii (04.2003 – 06.2003).

 

  • Iran Khodro Teheran dla firmy Wetron:
    • przygotowanie i uruchomienie nowej linii przenośników podwieszanych dla potrzeb projektu Peugeot 2006 (06.2003 – 10.2005).

 

  • Opel Gliwice dla firmy GM Poland:
    • rozbudowa funkcjonalna banku kolorów dla potrzeb projektu Astra II (07.2003 – 08.2003).

 

  • Hyundai Ulsan dla firmy Wetron:
    • uruchomienie nowej linii przenośników na wydziale montażu (08.2003 – 01.2004).

 

  • VW Hannover dla firmy Wetron:
    • wsparcie przy uruchomieniu nowej lakierni (01.2004 – 03.2004).

 

  • GM Thailand dla firmy Wetron/Eisenmann:
    • opracowanie i uruchomienie sterowania nową linią przenośników na BDC oraz spawalni (03.2004 – 12.2004).

 

  • GM Thailand dla firmy Wetron/Eisenmann:
    • wsparcie techniczne dla firmy LG przy rozbudowie linii produkcyjnej na wydziale spawalni (01.2005 – 02.2005).

 

  • GM Thailand dla firmy Wetron/Eisenmann:
    • rozbudowa linii przenośników na BDC oraz lakierni (04.2005 – 12.2005).

 

  • GM Thailand dla firmy Wetron/Eisenmann:
    • rozbudowa linii przenośników związana z budową nowej lakierni. Wsparcie techniczne dla firmy Elin przy uruchomieniu nowej lakierni (04.2006 – 09.2006).

 

  • Audi Ingolstadt dla firmy Wetron:
    • wsparcie przy rozbudowie linii przenośników związanej z projektem Q8 (11.2006 – 02.2007).

 

  • Opel Rüsselsheim dla firmy B+P Automation:
    • przebudowa linii produkcyjnej na wydziale montażu (05.2007 – 09.2007).

 

  • Daimler Benz Stuttgart dla firmy B+P Automation:
    • opracowanie i uruchomienie sterowania samoregenerującego się systemu filtrów oleju w zakładzie silników (09.2007 – 02.2008).

 

  • GM Thailand dla firmy B+P Automation:
    • przeróbka oprogramowania linii przenośników związana z wdrażaniem nowej strategii sterowania przepływem karoserii, przeróbka algorytmów sterowania w celu przyspieszenia linii w obszarze przeładunku karoserii na wydziale nowej lakierni (02.2008 – 03.2008).

 

  • Opel Gliwice dla firmy GM Poland:
    • przebudowa systemu sterowania bankiem kolorów w celu umożliwienia balansowania karoserii pomiędzy buforami ELPO, Primera i Top Coatu (03.2008 – 12.2008).

 

  • Opel Rüsselsheim dla firmy B+P Automation:
    • przebudowa linii przenośników na wydziale montażu (06.2008 – 07.2008).

 

  • Opel Gliwice dla firmy Wetron:
    • przebudowa linii przenośników na wydziale lakierni (07.2008 – 09.2008).

 

  • Audi Bruksela dla firmy Schiller GmbH:
    • linia przenośników podwieszanych EMS na wydziale spawalni (03.2009 - 11.2009).

 

  • Opel Gliwice dla firmy B+P Automation:
    • Dostosowanie linii przenośników BDC dla potrzeb sterowania nowego systemu Target Control (07.2009 - 08.2009).